tirsdag den 19. juli 2011

Blogaward


Ihh jeg har fået en Blogaward af Jette  Tusind tak.
En blogaward er super til at lære Bloggeren lidt bedre at kende. Det er også en god måde at lære nye Blogs at kende på.

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Så det vil jeg gøre:

1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg har før haft en almindelig hjemmeside hvor jeg kunne vise venner og familie billeder af mine kager. Havde lyst til at kunne skrive og forklare lidt om mine kager, så derfor startede jeg en blog. Havde fulgt med hos andre kagebloggere i et stykke tid.

2: Hvilke blogs følger du?
Jeg følger andre kagebloggere, madbloggere og kreative blogs. Har for ganske nyligt startet en smykkewebshop OhDeer og en kreativ blog med minsøster Ohdeersister , så lige nu kigger jeg rigtig meget på andre smykkeblogs også.

3: Favoritfarver?
Sort, lilla, grøn. Og lige for tiden er klare neonfarver også et hit hos mig.

4: Favoritfilm?
 "Desperat measures", fordi den har etiske dilemmaer jeg har svært ved at sige hvordan jeg ville løse.
 "P.S I love you", fordi det bare er den skønneste tudeflim.

5: Hvilke lande vil du besøge?
 Jeg vil gerne have min familie med på tur til USA og Indien, hvor jeg har været før, men denne gang skal     børnene med.

Jeg vil jo gerne sende Awarden videre til 5 andre. Disser 5 er:

1: 
 Kageleg der laver nolge helt fantastiske kager. Hun har så mange fine detaljer og laver alt fra "tøsekager"       til WOW kager. Tag et kig hvis du ikke kender hende.

2:
 Bines kager Hun er også kageblogger og laver simpelthen nogle skønne kager. Prøv bl.a. at tjekke hendes   muffins med ugler på. De er bare så skønne.

3:
 Christels-kageunivers Også en skøn kageblog med flotte farverige kager. Fyldt med inspiration. Tag et kig og bliv inspireret

4:
Kageunivers hvor Betina laver nogle helt igennem skønne kager. Tjek bl.a. hendes "Barbiekager" med de mest fantastiske fler farvede flæser.

5:
Kagedage Her blogger "Tanten" og sikke en blog. Hun har som alle de ovennævnte nogle skønne kager.   Derudover har hun også tutorials og dejlige opskrifter.

Håber I alle 5 vil lege med.
Nu vil jeg gå igang med at planlægge "Jeg-går-på-ferie-kage" til arbejdet (billeder følger en af de nærmeste dage).
Hilsen Heidi

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor dejligt at have fået en award :-) Dejligt at der er andre der måske kan bruge min blog til noget.
    Jeg holder ferie i øjeblikket, men hvis det bliver ved at regne som nu, så skal jeg nok få tid til at lege med, og ellers må det lige vente til efter ferien. I hvert fald tusind tak Heidi.
    Hilsen
    Christel

    SvarSlet
  2. Tak for den fine award :)
    Jeg holder en lille kort pause fra bloggen for at hygge om børnene, der har ferie, men jeg skal nok lege med, lige så snart jeg får tid til det :)

    SvarSlet
  3. Christel: Håber du får en dejlig ferie Christel og dejligt du vil lege med.

    Kageleg: Du har helt sikkert fortjent noget hygge sammen med ungerne. Tak fordi du vil lege med.

    SvarSlet