mandag den 13. juni 2011

Coffee cup cake


Jeg tror jeg er blevet afhængig!!!!
Og "skylden" kan jeg give Birthe der har Bloggen http://www.newyorkerbyheart.blogspot.com/
På hendes skønne madblog, er der en opskrift på Coffee cup cake.
Den er super nem og smager skønt.

How to do:

- Tag en kop der kan tåle at komme i microovnen.
- Put: 4 spsk mel
       2 spsk rørsukker
       1 nip salt
       2 spsk usødet kakaopulver
       lidt hakket chokolade
  i koppen og bland det godt sammen med en gaffel.
- Hæld 2 spsk rapsolie og 2 spsk mælk i
- Bland det godt sammen
- Sæt koppen i microovnen i ca. 1 minut og 15 sekunder
Og voila!!!!! Så har man den skønneste chokolade-kage-brownie ting. Den smager super fantastisk med lidt vanilie is på toppen.

Ja det lyder mærkeligt, men gør dig selv en tjeneste og prøv... hvis du da kan tåle en kop choko kage hver eneste aften.
MUMS

3 kommentarer:

  1. Uhm... den lyder lækker.
    Elsker at se alle de fine kager som i kan lave.
    Gid jeg var så dygtig og tålmodig...
    Glæder mig til at følge din blog
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. uhm lyder lækkert, tør dog ikke prøve det - er helt sikker på at jeg bliver afhængig :-)

    SvarSlet
  3. -Tak Susi. Og jeg glæder mig til at følge din blog også ;)
    -Sabine: Tro mig... man bliver så afhængig... (men det er det værd;)

    SvarSlet