tirsdag den 7. juni 2011

Cake Pops: Hvepse




Min yngste Prinsesse har fødselsdag idag... 4 år, det er helt vildt.
Børnehaven skulle her hjem til fødselsdag og vi glædede os.
Jeg øjnede straks chancen for, at prøve at lave den helt nye kage-dille: Cake Pops (kage på slikkepind).
Jeg havde godt nok læst på andre kageblogs, at man skal have tålmodighed (hvilket jeg ikke er udstyret med ret meget af), og som med så meget andet, troede jeg bare lige jeg kunne......
Jeg havde søgt inspiration hos http://www.bakerella.com/ og fundet disse søde hvepse/bier. De passede perfekt, da Prinsessens stue i børnehaven hedder "Hvepsereden".
Det tog LAAAANG tid at lave dem og nogle ligner mere rumvæsner end hvepse, men Prinsessen var lykkelig og så er moderen jo også.
Jeg må sige at Cake Pops er super smarte til børn. Nemme at spise og de krummer næsten ikke. Win Win.

Hvepse Cake Pops´ene er lavet af Mudcake blandet med chokolade smørcreme og overtrukket med Candymelts fra Wilton.


2 kommentarer:

  1. Du må have gemt de rumvæsner langt væk, for jeg kan altså kun se fine hvepse på billederne :) Og det må godt nok have været et kæmpe stykke arbejde!

    SvarSlet
  2. Tak ;)) Det var et kæmpe arbejde og jeg tror jeg holder mig til det lidt mere enkle et godt stykke tid...

    SvarSlet