søndag den 14. august 2011

Ny blog

Ja jeg lukker ikke bloggen, men jeg har bare lyst til at fortælle Jer om en ting der fylder i mit hoved for tiden.
For 3 måneder siden startede jeg en Smykkeshop op med mine søskende.Vi laver smykker og det går rigtig godt, men tager selvfølgelig en hel del af min tid.

Efterfølgende har jeg startet en ny blog op sammen med min søster, for at få nogle af alle vores kreative idéer ud af vores hoveder.
Det er ikke fordi jeg vil holde Kagermedmere og OhDeersister adskilt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at køre dem ind under samme konto (ja kald mig bare computer-dum) :))

Nu ved I hvor mine tanker er henne når jeg ikke laver kager og I skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi.
Imorgen kommer der igen en kage her på bloggen, så følg endelig med.
Kreative kageknus fra Heidi

1 kommentar:

  1. Det er fedt at i har startet en smykke shop! (Elsker smykker)

    SvarSlet