lørdag den 30. april 2011

Påskecupcakes






Vi mødes altid med min mors side af familien to gange om året. Den ene er i påsken. Det er super hyggeligt for havldelen af os bor i midtjylland og den anden halvdel i København. Denne påske kunne vi alle være der og jeg øjnede jo straks en chance for, at bage påskekager.
Da jeg havde arbejdsweekend i påsken, skulle det ikke være alt for kompliceret.

Jeg sad en dag og hyggede med mine to piger. Vi lavede alle tre pynt i fondant.
Min pynt kom på 30 cupcakes til arbejdet (de sætter virkleig pris på mine kager ;)) og på 15 cupcakes til påskekaffe med familien.
Kagerne er Chokolade Mudcake med chokolade smørcreme.
Pigernes pynt kom på en kage, de skulle have med ud til farmor og farfar.




(og hvis nogen er i tvivl lavede mindstepigen: Kylling, en rose, en kanin, en skildpadde og en søhest. Størstepigen lavede: en påskelilje, Kylling og en påskehare.....Hvad skal det dog ikke udvikle sig til?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar